domingo, 20 de diciembre de 2009

llegeix "la Paraula"


Dia 21. “Feliç tu que has cregut! Allò que el Senyor t´ha fet saber, es complirà”.

(Lc 1,39-45).

“ La teva fe t´ha salvat...” Paraules de Jesús que surten sovint a l´Evangeli. I és que per la fe trobem sentit a la vida. Per la fe amb Jesús som salvats.

Dia 22. Maria digué: “ La meva ànima magnifica al Senyor, i el meu esperit celebra Déu que em salva...” (Lc 1,46-56).

Sentir-nos units a Crits com Maria, sentir-nos salvats per ell. Ha de ser també per nosaltres, motiu d´alegría i d´acció de gràcies.

dia 23. Zacaries demanà unes tauletes i escriví: “ S´ha de dir Joan.” Tothom es preguntava: “ Que serà aquest noi? “, perquè la ma del Senyor era amb ell.

( Mt 1, 57-66).

Joan, el qui batejava al Jordà. El qui preparà el camí al Senyor. Cal que també nosaltres preparem el nostre.

Dia 24. Zacaries digué: “Beneït sigui el Senyor, Déu d´Israel, ha visitat el seu poble hi l´ha redimit...”

El cant de Zacaries és una profecia del que ha de succeí. Un anunci del naixement de Jesús. L´abandó i confiança en Déu desprès del dubte.

“ El qui és la Paraula es va fer home i plantà entre nosaltres el seu tabernacle.”

(Jn 1,1-18)

Déu que s´humanitza en Jesús, per divinitzar l´home. l´aconteixement més gran i important per la humanitat. El que passa és que no en som conscients.

Jesús digué: “ Sereu odiats de tothom pel fet de portat el meu nom. I els qui sofriran en constància fins a la fi se salvaran”. ( 10,17-22 ).

Dir que som cristians costa. A vegades implica aguantar que facin burla, que ens desacreditin. Ens caldrà idò saber donar testimoni.

Jesús els digué:” ¿ Perquè em buscàveu ? ¿ No sabíeu que jo només podia estar a casa del meu Pare?”. (Lc 2, 41-52)

Jesús dona una primera pista de qui és i, quina és la seva missió.

No hay comentarios:

Publicar un comentario